Сідло Ergon SMC Women
Сідло Ergon SMC Women-легке і комфортне велосипедне сідло для дівчат. Версія SMC має більш товстий шар ортопедичної піни, ніж серія SM.
Рельєфний канал в поєднанні з ортопедичною піною створюють правильну посадку і запобігають оніміння під час тривалих заїздів.
Як правильно вибрати сідло:
Щоб вибрати найбільш точне велосипедне сідло, вам потрібно знати відстань між тазовими ямами, на яких ви сидите. Ці сідничні кістки при посадці повинні підтримувати тіло в якості опори. Відстань між двома кістками легко визначити індивідуально: по-перше, сидячи на м’якій пластиковій поверхні, а потім вимірюючи відстань між центрами інших вм’ятин.
Купуйте таке сідло, на якому ви будете сидіти кістками тазу, а також не будете терти об нього ногами.
Характеристика:
- Жіноча анатомія.
- Запобігає оніміння.
- Призначення: MTB-Touring, All-Mountain / Trail.
- Основа: нейлоновий композит.
- Рейли: CrMo.
- Покриття: мікрофібра.
- Прокладка: Orthopedic Comfort Foam.
- Розмір: S /M (довжина – 266 мм, ширина – 149 мм, Вага – 280 г), M/L (довжина – 268 мм, ширина – 164 мм, Вага – 305 г).
Абсолютно новий. Розробники Ergon абсолютно по-новому підійшли до теми жіночих сідел для гірських велосипедів. Після інтенсивних досліджень за допомогою рентгенографії та комп’ютерної томографії вони створили сідла нового покоління. Незліченні прототипи були протестовані як професіоналами, так і гонщиками-аматорами. Цей зворотний зв’язок у поєднанні з науковими даними дозволив створити комфорт нового покоління для жінок.
Тазова гнучкість. Коли жінки на гірському велосипеді, вони, як правило, більше нахиляються вперед, ніж чоловіки, через більшу гнучкість тазу і стегон. Це часто викликає значний тиск в області статевих органів. Модель SMC Women розроблена таким чином, щоб підтримувати більш широкі і видатні вперед кісткові структури жінки, одночасно пом’якшуючи чутливі м’які тканини за рахунок звужується вирізу.
Нижній лобковий симфіз. Анатомічно лобковий симфіз (переднє хрящове з’єднання між двома половинами таза) у жінок приблизно на чверть нижче, ніж у чоловіків. Крім того, кут лобкових кісток один до одного більше. Ми також врахували це в SMC Women щоб запобігти дискомфорту в чутливих зонах.
Конкретне полегшення. Через особливості жіночого тазу жінки роками страждали від дискомфорту на стандартних сідлах. SMC Women Sport Gel знімає тиск на чутливі м’які тканини завдяки конічному рельєфному каналу, що запобігає оніміння і біль. Зменшення цього тиску краще розподіляє вагу тіла вершника більше на сідничні кістки, в той же час зменшуючи небажаний тиск в положенні гойдання вперед.
Правильний розмір. Форма і розмір сідла повинні відповідати ширині сідничної кістки вершника, щоб забезпечити максимальний комфорт і задоволення.
Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, а сідло повинно забезпечувати велику контактну поверхню з сідничними кістками, здатну задовольнити потреби в різних положеннях сидячи. Пропонуються сідла різної ширини, щоб Корисна поверхня сидіння відповідала унікальному відстані між сідничними кістками гонщика. Чим більше вперед і агресивно сидить вершник, тим далі сідничні кістки стикаються з сідлом.
Анатомічні гелеві подушечки – Постійний розподіл тиску. При їзді на велосипеді велика частина ваги тіла припадає на невелику поверхню сідла. Щоб запобігти дискомфорт в надзвичайно чутливих областях промежини і геніталій, тиск максимально рівномірно розподіляється по сідничних кісток за допомогою анатомічних гелевих вкладишів.
Ортопедична піна – Зручна і міцна. Набивка SMC women виготовлена з товстої комфортної ортопедичної піни. Щоб відповідати вимогам катання на гірських велосипедах, піна має ергономічну форму з особливою увагою до міцних матеріалів. Це забезпечує оптимальну підтримку при їзді і скидання тиску з додатковою перевагою довговічності.
Індивідуальний рельєф знімає напругу. Засноване на інтенсивних дослідженнях і відгуках наших гонщиків-випробувачів, сідло має особливий звужується виріз, який підтримує і пом’якшує непотрібний тиск на чутливу жіночу анатомію. Саме в цьому каналі жінки потребують допомоги.
Плоска задня частина. Краща мобільність на спуску. Плоска задня частина сідла і мінімальна рампа забезпечують чудову свободу рухів для динамічного позиціонування під час катання на гірському велосипеді.