Сідло Ergon SM Enduro Comp Men Stealth
Сідло Ergon SM Enduro Comp Men надає оптимальне поєднання свободи рухів і комфорту. Дана модель розроблена спільно з професіоналами світового класу Enduro World Series.
Завдяки вузькій поверхні сидіння і м’яким краях Ви отримуєте ідеальну зворотний зв’язок з трасою.
Як правильно вибрати сідло:
Щоб вибрати найбільш точне велосипедне сідло, вам потрібно знати відстань між тазовими ямами, на яких ви сидите. Ці сідничні кістки при посадці повинні підтримувати тіло в якості опори. Відстань між двома кістками легко визначити індивідуально: по-перше, сидячи на м’якій пластиковій поверхні, а потім вимірюючи відстань між центрами інших вм’ятин.
Купуйте таке сідло, на якому ви будете сидіти кістками тазу, а також не будете терти об нього ногами.
Характеристика:
- Чоловіча анатомія.
- Високий рівень комфорту.
- Захист країв.
- Набивання по периметру.
- Призначення: Enduro.
- Основа: нейлоновий композит.
- Рейли: CroMo.
- Покриття: мікрофібра.
- Прокладка: Orthopedic AirCell Foam.
- Розмір: M / L (довжина – 266 мм, ширина – 148 мм, Вага – 250 г).
Анатомічно адаптований рельєф. Дизайн SM Enduro Comp Men забезпечує як ергономічну підтримку, так і розвантаження чоловічої анатомії. Крім того, в конструкції використовується спеціальний антифрикційний матеріал в задній частині сідла. Цей матеріал зменшує тертя і дозволяє водієві легко змінювати положення в динамічній посадці.
Кромка 360° – всебічний комфорт. Основна функція сідла-направляти велосипед по пересіченій місцевості. Для максимального комфорту весь зовнішній периметр сідла має набивання.
Піна з закритими порами AIRCELL – Оптимальний розподіл тиску. Піна AirCell з закритими порами, виготовлена на верстаті з ЧПУ, гарантує поліпшену підтримку і оптимальний розподіл тиску. Гнучкі бічні крила SM Enduro Comp Men зменшують тиск на внутрішню частину стегон і забезпечують оптимальну передачу зусилля на педалі.
Плоска задня частина-максимальна свобода пересування. Плоска V-подібна форма і Похила задня частина SM Enduro Comp Men забезпечують максимальну свободу рухів. Ви можете швидко і легко змінити місце для сидіння в будь-який час на важкопрохідній місцевості.
Здоров’я чоловіка. Команда розробників Ergon занурилася в інтенсивні дослідження на тему чоловічого здоров’я. У велоспорті основні скарги походять від сідла. Для чоловіків неправильно підібране сідло може викликати занадто сильний тиск на дуже чутливу область промежини, що може привести як до тимчасових, так і до тривалих проблем зі здоров’ям і дискомфорту. Завдяки широкій розробці та аналізу МРТ та комп’ютерної томографії, численних прототипів і тестових заїздів, SM Enduro Comp Men був створений для зниження тиску в промежині при одночасному задоволенні потреб гонщика в продуктивності.
Більше свободи пересування. У порівнянні з жінками, чоловічий таз має тенденцію бути менш гнучким. Це означає, що чоловіки сидять в сідлі більш прямо і більше розподіляють свою вагу на сідничні кістки. Тому область переходу між задньою частиною сідла і носом сідла може залишатися вузькою (Y-подібна). Це дає ногам більше місця для педалювання.
Відмінності чоловічого і жіночого тазу. На відміну від жіночої анатомії, сідничні кістки чоловіків більш вузькі, а місце, де дві сторони таза сходяться спереду, набагато вище. Це призводить до більшого тиску на сідничні кістки чоловіків у порівнянні з більш широкою областю сідничних кісток і лобкових кісток у жінок. Ми взяли до уваги цю суттєву різницю між чоловічою і жіночою анатомією при розробці сідла.
Зроблено для кожної гоночної позиції. Форма серії SM-Enduro дозволяє часто і динамічно змінювати положення і висоту сидіння. Результатом стало сідло, яке ефективно знімає і знижує тиск у багатьох різних положеннях при їзді, що виникають при їзді по пересіченій місцевості.
Правильний розмір. Форма і розмір сідла повинні відповідати ширині сідничної кістки вершника, щоб забезпечити максимальний комфорт і задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, а сідло повинно забезпечувати велику контактну поверхню з сідничними кістками, здатну задовольнити потреби в різних положеннях сидячи. Пропонуються сідла різної ширини, щоб Корисна поверхня сидіння відповідала унікальному відстані між сідничними кістками гонщика. Чим більше вперед і агресивно сидить вершник, тим далі сідничні кістки стикаються з сідлом.