Кількість
|
Вартість
|
||
|
Ротор Sram Paceline, 160mm, 6-Bolt, Rounded
Це високотехнологічна модель гальмівного ротора з закругленими краями, що створена для шосейних велосипедів. Дана форма ротора спеціально спроектована для максимального відведення тепла від колодок. Завдяки чому ротор можна використовувати з компонентами груп еTap AXS від однойменного виробника.
Висока зносостійкість як ротора, так і колодок, що використовуються з даним ротором. У нашому веломагазині Letsbike ми рекомендуємо використовувати тільки оригінальні компоненти. Компоненти, пов’язані з гальмуванням, відповідають за Вашу безпеку. Якщо на Вашому шляху потрапить затяжний спуск, Ви повинні бути впевнені у своїй безпеці.
Ротор не схильний до деформації навіть після перегріву. Не створює додаткових звуків під час гальмування під час використання з оригінальними колодками.
Робоча частина ротора виконана шляхом фрезерування їх легованої холодної катки нержавіючої сталі. Модель ротора під варіант установки на 6 болтів кріплення до втулки. На болтах нанесена спеціальна паста, яка не дозволить спонтанно розкручуватися.
Ротор SRAM Paceline (ROUNDED) має закруглені краї відповідно до UCI. Краї оброблені таким чином, що неможливо пошкодити руки при зміні колеса і ротора. Навіть при активному використанні краї все одно не стають гострими.
Особливості:
- Висока зносостійкість як ротора, так і колодок, що використовуються з ним.
- Форма спеціально спроектована для максимального відведення тепла від колодок.
- Не схильний до деформації навіть після перегріву.
- Не створює додаткових звуків під час гальмування під час використання з оригінальними колодками.
- Заокруглені краї відповідають вимогам UCI.
Характеристики:
- Розроблені для використання у шосе.
- Тормозна поверхня Paceline забезпечує безшумну роботу гальм.
- Матеріал ротора: нержавіюча сталь.
- Сталеві кріпильні болти в комплекті.
- Товщина: 1,8 мм.
- Розміри: 160 мм.
- Гальма: дискові гідравлічні, дискові механічні.
- Кріплення: 6 болтів.
- Вага: 112 г (для 160 мм).
Технології:
ROUNDED: Виробник виготовив закруглені краї велосипедного ротора. Це було зроблено для того, щоб при заміні колеса і ротора не можна було поранитися.