Доступна карбонова версія нашого SCULTURA ENDURANCE, що нічим не поступається старшим моделям. Топова карбонова рама та 105 групсет створюють майже ідеальне поєднання.
Scultura Endurance 4000 - не просто карбоновий велосипед початкового рівня. Він має таку ж саму, оцінену на багатьох тестах раму CF3, як і у своїх "старших братів", з 11-швидкісним групсетом Shimano 105, що потурбується про чіткість перемикання та надійність гальмування. А технологія WIRE PORT дозволила акуратно приховати троси та кабелі у раму, зробивши зовнішній вигляд велосипеда більш лаконічним та акуратним.
Представлений у 2021 році, Scultura Endurance одразу став хітом в міжнародної велосипедній пресі. Окрім нагороди за "Комфорт" від RennRad, він також отримав багато інших компліментів, наприклад: "відмінний комфорт", "надає впевненості", "напрочуд жвавий" та "приємний" від таких сайтів/журналів, як Gran Fondo, Cyclingnews, Cyclingtips and Road.cc. У порівнянні зі Scultura, модель Endurance має більш орієнтовану на комфорт геометрію, достатньо місця покришок шириною у 35 мм, та інтеграцію сучасних стандартів. Scultura Endurance міцно закріпився у шосейній лінійці Merida, та займає своє місце між Scultura та Silex. Широкі покришки надають достатньо комфорту, навіть на самих нерівних та сповнених ямами дорогах, а більш висока рульова труба забезпечує більш розслаблене положення при їзді. Scultura Endurance - ідеальний вибір для тих велосипедистів, які їздять у своє задоволення та хочуть насолоджуватися довгими годинами у сідлі, відчуваючи себе комфортно та розслаблено!
Особливості:
- Легка карбонова рама CF3 з комфортною геометрією та керованістю.
- Винос Merida Expert CW stem та кермо Merida Expert SL.
- Покришки Maxxis Detonator 32 мм.
- 11 швидкісний групсет Shimano 105.
- Карбоновій підсідельний штир Merida.
- Мультитул Merida у спеціальному тримачі під сідлом.
Технологіі рами:
- Flex-Stay. Конструкція заднього трикутника рами спроектована для поглинання вібрацій від нерівностей дороги.
- Nano Matrix Carbon.
- AWS. Використання надувних внутрішніх форм при виробництві карбонових конструкцій забезпечує гладкість внутрішньої поверхні та зменшує вагу.
- X-Taper Headtube. Конічна рульова труба с верхнім діаметром 1 1/8" та нижнім діаметром 1 1/4" або 1 1/2", що забезпечує оптимальну жорсткість для чіткого керування.
- Радіатори охолодження дискових гальм. Ковані та фрезеровані алюмінієві радиатори, що розташовуються на кріпленні дискового гальма, спроектовані для охолодження гальм. Тести показують, що вони зменшують температуру приблизно на 35%, та скорочують час охолодження гальм, що дає їм змогу працювати більш ефективно.
- Інтегрований підсідельний зажим. Проєктування велосипедів для WorldTour схоже на Формулу 1: навіть дрібні деталі можуть зберегти коштовні секунди. Інтегрований затискач підсідельної труби мінімізує турбулентність верхньої труби.
- Порт для кабелів. Merida розробила нову конструкцію рульової труби, через яку можна провести всі необхідні троси та гідролінії — завдяки чому вдалося зробити мінімалістичний та акуратний зовнішній вигляд, не сильно змінивши конструкцію рами. В залежності від моделі та конструкції, кабелі та троси можна провести всередині повністю, як у виносі, так і у кермі, або тільки через спеціальні отвори під виносом.
- DI2 Ready. Велосипеди/рами з наліпкою ‘Di2 Ready’, готові для встановлення компонентів Di2.