Максимальне задоволення, яке ви коли-небудь отримували в місті або в подорожі, не може бути більш комфортним, ніж з унікальною технологією сідла Ergon CORE 3D®, використовуваної в SC Core. Вібрації і удари? Ергономічний сердечник просто поглинає їх. Проблеми з хребтом? Не з цим сідлом. Три знаки схвалення підтверджують ефективність захисту спини. Відчуття оніміння? Запобігає рельєфний канал, спеціально розроблений для чоловіків. Це наша Формула Безболісної Підтримки і гарантія вашого хорошого самопочуття на велосипеді!
- Поверхня без тиску
- Усуває оніміння
- Сертифіковано для спини
- Призначення: City, E-City
- Технології: CORE 3D®
- Ергономічне ядро: BASF Infinergy ® (E-TPU / піна з закритими порами)
- Основа: Нейлоновий композит
- Рейли: Легка сталь FeC
- Покриття: мікрофібра
- Прокладка: Orthopedic Comfort Foam
- Стать: чоловіки
- Розмір: S/M, M/L
CORE 3D®: геніальна концепція і дизайн – Плаваюче ергономічне сідло. Коли ви крутите педалі, ваш вага зміщується назад і вперед на ліву і праву сідничні кістки, що призводить до тиску і дискомфорту. Ergon CORE 3D ® знижує тиск завдяки особливим і унікальним властивостям матеріалу ергономічної серцевини. Велосипедне сідло може адаптуватися до тазу при кожному натисканні педалі, що значно підвищує комфорт.
INNOVATIVE INFINERGY® - Велоспорт по хмарах. Інноваційний матеріал Infinergy® від BASF встановлює нові стандарти підвіски і демпфування велосипеда. Еластичний сердечник сідла підтримує природні рухи тазу при кожному натисканні педалі, амортизує удари від дороги і не навантажує нижню частину спини. Коли тиск скидається, Ergon Core, що складається з тисяч частинок піни, миттєво повертається до своєї первісної форми — навіть при постійному навантаженні. Провідні виробники бігових кросівок також з великим успіхом використовують цю піну E-TPU в усьому світі.
Переваги подвійної оболонки - Ergon CORE 3D® порівняно зі стандартним сідлом. Революційна конструкція сідла CORE 3D® з подвійною оболонкою виводить комфорт на абсолютно новий рівень. У звичайному сідлі є тільки одна седельная чаша. Ця єдина оболонка несе навантаження вершника і тому повинна бути дуже жорсткою. З іншого боку, Ergon SC Core має дві оболонки. Велика частина ваги гонщика припадає на нижню більш жорстку оболонку. На верхній гнучкій оболонці лежить подушка і поверхня для сидіння. Між двома оболонками знаходиться плаваючий ергономічний сердечник з матеріалу Infinergy®, який ізолює дорожні поштовхи, гасить вібрації, підтримує руху тазу при обертанні педалей і помітно знижує навантаження на сідничні кістки.
Подвійна оболонка і внутрішній сердечник демпфера - Підтримка, яка слідує за ходом педалі. На зображенні SC Core Evo нижче видно всю поверхню сідла — високопродуктивний еластомерний демпфер відокремлює дві оболонки сідла один від одного. Ця багатошарова конструкція з еластичним серцевиною дозволяє сідла більш ергономічно повторювати природні руху педалей у всіх трьох напрямках. Нерівності поверхні катання і вібрації ефективно фільтруються завдяки Ergon CORE 3D ®.
Ортопедична піна - Зручна і міцна. Набивання SC Core виготовлена з комфортною ортопедичної піни, яку ми розробили для фітнес-автомобілів, електровелосипедів і туристичних велосипедів. Піна підтримуюча, м'яка, але не разрушаемая. На додаток до піні спеціальні гелеві вкладиші забезпечують ще більший комфорт під зоною відпочинку. З цим сідлом зовсім не обов'язково носити велосипедні шорти. Сідло покрите міцною мікрофіброю для запобігання стирання і збереження довговічності сідла.
Зведення до мінімуму дискомфорту в сідлі. При їзді на велосипеді більша частина ваги вашого тіла припадає на невелику поверхню сідла. Якщо вага тіла розподіляється нерівномірно по кістковим структурам, непотрібне тиск розподіляється на чутливі ділянки м'яких тканин. Рельєфний канал допомагає, але не є єдиним важливим чинником загального комфорту сідла.
Для ергономічного розподілу тиску необхідно враховувати кореляцію між відстанню між сідничними кістками і кутом посадки. Ергономічне велосипедне сідло повинно мати достатню контактну поверхню, але при цьому дозволяти стегон вільно рухатися. Крім того, їзда на велосипеді не статична. Обертаючи педалі в гору, вершник інтуїтивно ковзає в напрямку носа сідла, щоб змістити центр ваги тіла вперед. Зворотне вірно при спуску.
Ergon враховує все це при розробці кожного сідла. Ми розробляємо спеціальні моделі сідел як для звичайних велосипедистів, так і для професіоналів. Наші сідла доступні різної ширини, призначені для динамічного сидіння, повністю позбавлені сходинок і завдяки своїй анатомічній формі забезпечують комфорт у всіх положеннях при їзді.
Тиск, що створюється при обертанні педалей, скидається вниз завдяки двом оболонок, тим самим розвантажуючи зону сидіння.
Спеціальні сідла для чоловіків і жінок. Що стосується точок дотику сідла і областей рельєфу, чоловіки і жінки анатомічно сильно розрізняються. Будь-яке неправильне розподіл тиску в цій області часто призводить до відчуття оніміння і дискомфорту. Чоловіки відчувають це більше до задньої частини сідла, а жінки - до передньої частини сідла. Завдяки великим дослідженням і розробкам народилися два абсолютно різних дизайну. Два абсолютно різних дизайну поділяють спільну мету максимального комфорту.
Жіноче сідло з вираженим рельєфним каналом спереду, адаптованим до жіночої анатомії – Чоловіче сідло з рельєфним каналом, спеціально розробленим для чоловічої анатомії ззаду.
Сертифіковано для спини: сідло з трьома печатками схвалення. Біль у спині – хвороба номер один, яка може швидко зіпсувати задоволення від їзди на велосипеді. В процесі інтенсивного тестування, проведеного міждисциплінарною групою експертів, що складається з лікарів, ортопедів і фізіотерапевтів, сприятливий для спини ефект принципу сідла CORE 3D ® був підтверджений трьома критеріями якості: Знаком схвалення AGR «Aktion Gesunder Rücken». (Кампанія «Здорова спина»), знак IGR «Institut für Gesundheit und Ergonomie» (Інститут здоров'я та ергономіки) і знак якості «Formel Froböse».
Правильний розмір. Форма і розмір сідла повинні відповідати ширині сідничної кістки вершника, щоб забезпечити максимальний комфорт і задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, а сідло має забезпечувати більшу контактну поверхню з сідничними кістками, здатну задовольнити вимоги різних положень сидячи. Пропонуються сідла різної ширини, щоб корисна поверхня сидіння відповідала унікальною ширині сідничної кістки вершника. Чим більше вперед і агресивно сидить їздець, тим далі сідничні кістки стикаються з сідлом.