Кількість
|
Вартість
|
||
|
Дропер DT Swiss D232 60 мм 400 30.9 Alum L1 Trigger Matchmaker
Траси крос-кантрі з їх постійним чергуванням технічних підйомів та крутих спусків вимагають навичок в обох напрямках, причому не лише від водія. Алюмінієвий телескопічний підсідельний штир D 232, розроблений спеціально для крос-кантрі, не тільки надлегкий та надійний завдяки технології UPSIDEDROP, але й простий у обслуговуванні.
Опора може бути демонтована та очищена практично без інструментів лише за кілька простих кроків. Проста і надійна конструкція тільки замість пневматичної пружини використовується сталева пружина, яка стискається під власною вагою водія, підкреслює продуманість конструкції.
Підсідельний штир D 232 Vario з ходом 60 мм пропонує пілоту два режими, що вибираються: висунутий і прибраний, а завдяки алюмінієвому затиску сидіння і легкій алюмінієвій підсідельній трубі він важить всього 416 г.
Характеристики:
- Область передбачуваного використання: крос-кантрі, марафон.
- Матеріал: алюміній.
- Матеріал гвинтів: сталь.
- Управління: DT Swiss L1 спусковий гачок для свахи, з внутрішнім керуванням (внутрішня прокладка троса).
- Діаметр: 30,9 мм.
- Довжина (A): 400 мм (подовжена | без керування до рами сідла) 445 мм, включаючи керування.
- Діапазон регулювання (B): 60 мм.
- Мінімальна глибина вставки (C): 90 мм (135 мм, включаючи клапан/керування).
- Мін. можлива корисна висота (D): 210 мм.
- Максимум. можлива корисна висота (E): 310 мм (від верхнього краю затиску сидіння до нижнього краю рами сідла).
- Зміщення: 0 мм.
- Сумісність пір’я сидіння: круглі (7х7 мм) та овальні (7х10 мм).
- Функціональність: механічна (сталева пружина).
- Особливості: технологія UPSIDEDROP, надійна та проста в обслуговуванні.
- Класифікація ASTM: 3. ASTM.
- Максимум. вага системи: 130 кг (включно з одягом, багажем).