Кількість
|
Вартість
|
||
|
Втулка задня DT Swiss 240 148/12 Centerlock Shimano SL12 EXP
Нова втулка 240 розроблена для райдерів з екстремальними амбіціями. Остання версія втулки оснащена системою Ratchet EXP для максимальної надійності.
Збільшена відстань між опорами збільшує термін служби підшипника, пряма пружина забезпечує більш пряме зачеплення, що знижує зношування, а менша кількість деталей не тільки полегшує технічне обслуговування, але і знижує вагу.
Характеристики:
- Призначення: MTB.
- Втулка задня.
- Спиці: вигнуті.
- Кількість отворів: 32.
- Ширина втулки: 148 мм (Boost).
- Діаметр осі: 12 мм.
- Кріплення гальма: Centerlock.
- Барабан: Shimano Micro Spline.
- Матеріал: алюміній.
- Підшипники: промислові.
- Вага: 219 г.
Найменша вага. Поліпшилася не лише надійність. Злиття храповика та різьбового кільця зменшує кількість окремих частин системи, що дає важливу перевагу. Для правильної роботи попередньої системи з храповим механізмом потрібно дві пружини, оскільки внутрішній храповий механізм не був прикріплений до корпусу втулки. Злиття храповика та різьбового кільця у втулці Ratchet EXP не тільки підвищує довговічність, а й зменшує загальну кількість компонентів за рахунок використання однієї пружини, що призводить до зниження ваги системи.
Просте обслуговування. Наші втулки відомі своєю технологією обслуговування без інструментів. Ми знайшли спосіб ще більше вдосконалити цю систему та спростити технічне обслуговування шляхом невеликої заміни торцевих заглушок. Нова форма торцевих кришок із вбудованою виїмкою значно полегшує розбирання і, отже, робить технічне обслуговування ще простіше.
Заміна барабана спрощена за рахунок легкого розбирання. Концепція без інструментів дозволяє перейти на інший стандарт трансмісії за лічені секунди. Усі втулки DT Swiss Ratchet System можна переобладнати.
BEARING TECHNOLOGY. Втулки DT Swiss призначені для оптимальної роботи після встановлення на велосипед. Для цього при конструюванні втулки необхідно враховувати притискне зусилля, яке створюється віссю. Для того, щоб підшипник обертався, повинен бути певний люфт у діапазоні тисячних часток міліметра. Без цього проміжку підшипник не може обертатися.
Кут вільного ходу. Тема, що гаряче обговорюється на ринку прямо зараз – кут взаємодії! Що таке кут зачеплення, як цей кут впливає на ходові якості і чи дійсно завжди краща думка «чим більше, тим краще»? Кут зачеплення – це максимальний кут, на який корпус барабана може повернутися до тих пір, поки зубці системи муфти не увійдуть у зачеплення і не розігнать маточину. Цей кут розраховується шляхом поділу 360° на кількість точок зачеплення системи втулки. Замість мінімізації кута зачеплення необхідно максимізувати загальну продуктивність системи. Ми, як і раніше, вважаємо, що система з 36 точками зачеплення є найкращою оптимізацією з точки зору надійності, ваги та точок зачеплення.