Кількість
|
Вартість
|
||
|
Втулка задня DT Swiss 350 148/12 Centerlock Shimano SL12 28отв.
Надійна незалежність – надійність, універсальність та простота, об’єднані у втулках DT Swiss 350 серії.
Завдяки перевіреній системі Ratchet FreeHub, втулка 350 є надійним партнером у будь-яких пригодах. Ratchet із 36 зубами забезпечують пряму передачу зусилля. Складна, але проста конструкція маточини забезпечує малу вагу та видатні характеристики кочення.
Крім того, це дозволяє велосипедистам не лише обслуговувати свою систему барабана без спеціальних інструментів, а й переходити на різні стандарти. Намір 350 полягав у тому, щоб створити надійний вузол, який підтримує велосипедистів у своїй незалежності.
Характеристики:
- Призначення: MTB.
- Втулка задня.
- Спиці: вигнуті.
- Кількість отворів: 28.
- Ширина втулки: 148 (Boost) мм.
- Діаметр осі: 12 мм.
- Кріплення гальма: Centerlock.
- Барабан: Shimano Micro Spline.
- Матеріал: алюміній.
- Підшипники: промислові.
- Вага: 257 г.
ОсобливостІ:
- Ratchet System. Запатентована система вільного ходу із високоточними зірчастими храповими механізмами гарантує максимальну продуктивність та надійність. Одночасне зачеплення зубців храпового механізму робить храпову систему надзвичайно надійною, оскільки навантаження рівномірно розподіляються по великій контактній поверхні.
- Просте обслуговування. Наші втулки відомі своєю технологією обслуговування без інструментів. Ми знайшли спосіб ще більше вдосконалити цю систему та спростити технічне обслуговування шляхом невеликої заміни торцевих заглушок. Нова форма торцевих кришок із вбудованою виїмкою значно полегшує розбирання і, отже, робить технічне обслуговування ще простіше.
- Заміна барабана спрощена за рахунок легкого розбирання. Концепція без інструментів дозволяє перейти на інший стандарт трансмісії за лічені секунди. Усі втулки DT Swiss Ratchet System можна переобладнати.
- BEARING TECHNOLOGY. Втулки DT Swiss призначені для оптимальної роботи після встановлення на велосипед. Для цього при конструюванні втулки необхідно враховувати притискне зусилля, яке створюється віссю. Для того, щоб підшипник обертався, повинен бути певний люфт у діапазоні тисячних часток міліметра. Без цього проміжку підшипник не може обертатися.
- Кут вільного ходу. Тема, що гаряче обговорюється на ринку прямо зараз – кут взаємодії! Що таке кут зачеплення, як цей кут впливає на ходові якості і чи дійсно завжди краща думка «чим більше, тим краще»? Кут зачеплення – це максимальний кут, на який корпус барабана може повернутися до тих пір, поки зубці системи муфти не увійдуть у зачеплення і не розігнать маточину. Цей кут розраховується шляхом поділу 360° на кількість точок зачеплення системи втулки. Замість мінімізації кута зачеплення необхідно максимізувати загальну продуктивність системи. Ми, як і раніше, вважаємо, що система з 36 точками зачеплення є найкращою оптимізацією з точки зору надійності, ваги та точок зачеплення.