Кількість
|
Вартість
|
||
|
Втулка передня DT Swiss 350 150/15 IS-6 bolt 32отв.
Надійна незалежність – надійність, універсальність та простота, об’єднані у втулках DT Swiss 350 серії.
Завдяки перевіреній системі Ratchet FreeHub, втулка 350 є надійним партнером у будь-яких пригодах. Ratchet із 36 зубами забезпечують пряму передачу зусилля. Складна, але проста конструкція маточини забезпечує малу вагу та видатні характеристики кочення.
Крім того, це дозволяє велосипедистам не лише обслуговувати свою систему барабана без спеціальних інструментів, а й переходити на різні стандарти. Намір 350 полягав у тому, щоб створити надійний вузол, який підтримує велосипедистів у своїй незалежності.
Характеристики:
- Призначення: Fatbike.
- Кріплення гальма: 6-bolt.
- Втулка: передня.
- Підшипники: промислові.
- Діаметр осі: 15 мм.
- Ширина втулки: 150 мм.
- Матеріал: кований алюміній, сталь.
- Кількість отворів: 32.
- Спиці: вигнуті
- Вага: 219 г.
Особливості:
- Просте обслуговування. Наші втулки відомі своєю технологією обслуговування без інструментів. Ми знайшли спосіб ще більше вдосконалити цю систему і спростити технічне обслуговування шляхом невеликий заміни торцевих заглушок. Нова форма торцевих кришок з вбудованою виїмкою значно спрощує розбирання і, отже, робить технічне обслуговування ще простіше.
- Ratchet System. Запатентована система вільного ходу із високоточними зірчастими храповими механізмами гарантує максимальну продуктивність та надійність. Одночасне зачеплення зубців храпового механізму робить храпову систему надзвичайно надійною, оскільки навантаження рівномірно розподіляються по великій контактній поверхні.
- Заміна барабана спрощена за рахунок легкої розбирання. Концепція "без інструментів" дозволяє перейти на інший стандарт трансмісії за лічені секунди. Всі втулки DT Swiss Ratchet System можна переобладнати.
- Меншу вагу. Покращилася не тільки надійність. Злиття храповика і різьбового кільця зменшує кількість окремих частин системи, що дає важливу перевагу. Для правильної роботи попередньої системи з храповим механізмом було потрібно дві пружини, оскільки внутрішній храповий механізм не був прикріплений до корпусу втулки. Злиття храповика і різьбового кільця у втулці Ratchet EXP не тільки підвищує довговічність, але і зменшує загальну кількість компонентів за рахунок використання однієї пружини, що призводить до зниження ваги системи.
- BEARING TECHNOLOGY. Втулки DT Swiss створені для оптимальної роботи після встановлення на велосипед. Для цього при конструюванні втулки необхідно враховувати притискне зусилля, створюване віссю. Для того, щоб підшипник обертався, повинен бути певний люфт в діапазоні тисячних часток міліметра. Без цього зазору підшипник не може обертатися.
- Кут вільного ходу. Гаряче обговорювана тема на ринку прямо зараз - кут взаємодії! Що таке кут зачеплення, як цей кут впливає на ходові якості і справді завжди краще розхожа думка «чим більше, тим краще»? Кут зачеплення — це максимальний кут, на який корпус барабана може повернутися до тих пір, поки зуби системи муфти не увійдуть в зачеплення і не розженуть маточину. Цей кут розраховується шляхом ділення 360º на кількість точок зачеплення системи втулки. Замість мінімізації кута зачеплення необхідно максимізувати загальну продуктивність системи. Ми як і раніше вважаємо, що система з 36 точками зачеплення являє собою найкращу оптимізацію з точки зору надійності, ваги і точок зачеплення.