Кількість
|
Вартість
|
||
|
Шатуни SRAM Force22 GXP 177.5 53-39T Yaw
Це система SRAM Force 22 Crankset. Шатуни Force 22 забезпечують підвищення продуктивності за рахунок використання однонаправленого вуглецю в важелі шатуна в поєднанні з павуком з кованого сплаву. І, як і у випадку з RED, прихована разболтовка дозволяє краще використовувати вуглецеве волокно для подальшого підвищення жорсткості і зниження ваги.
Приголомшливі передні зірки X-GlideR ™ оптимізовані для використання з технологією YAW ™ в передньому перемикачі, забезпечуючи плавну і бездоганну роботу. Він поставляється в повнорозмірному і компактному передаточному числі зірок (53/39, 52/36, 50/34, 46/36) і з різною довжиною шатуна (165, 170, 172,5, 175, 177,5 мм)
Особливості:
- Прихований малюнок болтів використовує характеристики вуглецевого волокна і надає йому елегантний зовнішній вигляд.
- Більш жорсткі передні зірки X-GlideR ™ мають більш товсту конструкцію, вдосконалені настановні штифти перемикання передач і похилі площини, які оптимізовані для перемикання передач за допомогою переднього перемикача Yaw ™.
- Сумісність: передні перемикачі SRAM RED 22 і Force 22 Yaw ™, ланцюги SRAM RED 22 і PC1170
Характеристики:
- Стандарт валу: GXP
- Довжина шатуна: 177.5 мм
- Кріплення зірки: BCD 130 5 bolt
- Матеріал шатуна: карбон
- Кількість швидкостей: 11
- Кількість зірок: 2
- Кількість зубів зірок: 53-39
- Призначення: road
Технології:
- X-GlideR™ – більш жорсткі кільця (5 мм 7075-T6, алюміній, оброблені на верстаті з ЧПУ) оснащені заклепками з підвищеною жорсткістю та новим дизайном дизайном, що відповідає SRAM XX. Обробка на верстаті з ЧПУ дозволяє точно контролювати форму кожного зуба, нахил та кут перемикання ланцюга. Ланцюг, зірка та передній перемикач виконані у вигляді єдиної інтегрованої системи для оптимальної продуктивності.
- GXP значно покращує герметичність елементів каретки, зменшуючи опір ущільнення. Новий стандарт у роботі із зовнішніми підшипниками.
- Yaw™ – рамка переднього перемикача рухома, щоб підтримувати кут нахилу з кутом нахилу ланцюга. В результаті перемикання відбувається під прямим кутом, більш точні та у поєднанні з новими шатунами RED забезпечують неперевершену перевагу у продуктивності при перемиканні.