Сідло Ergon ST Core Evo Men
Сідло Ergon ST Core Evo Men-це революційна модель чоловічого велосипедного сідла для максимального комфорту під час тривалих поїздок.
Унікальна технологія CORE 3D ® поєднує в собі велосипедну ергономіку і елегантну форму. Завдяки подвійній оболонці і ергономічному сердечнику сідло моментально поглинає кожну нерівність і вібрації на дорозі, а також розвантажує спину.
Ідеальний вибір для турингу і заїздів на довгі дистанції.
Як правильно вибрати сідло:
Щоб вибрати найбільш точне велосипедне сідло, вам потрібно знати відстань між тазовими ямами, на яких ви сидите. Ці сідничні кістки при посадці повинні підтримувати тіло в якості опори. Відстань між двома кістками легко визначити індивідуально: по-перше, сидячи на м’якій пластиковій поверхні, а потім вимірюючи відстань між центрами інших вм’ятин.
Купуйте таке сідло, на якому ви будете сидіти кістками тазу, а також не будете терти об нього ногами.
Характеристика:
- Чоловіча анатомія.
- Сертифіковано для спини.
- Призначення: Touring, E-Touring.
- Технології: CORE 3D®.
- Ергономічне ядро: BASF Infinergy® (E-TPU / піна з закритими порами).
- Основа: нейлоновий композит.
- Рейли: CroMo.
- Покриття: мікрофібра.
- Прокладка: Orthopedic Comfort Foam.
- Розмір: S / M (довжина – 272 мм, ширина – 172 мм).
CORE 3D®: геніальна концепція і дизайн-плаваюче ергономічне сідло. Коли ви крутите педалі, ваша вага зміщується назад і вперед на ліву і праву сідничні кістки, що призводить до тиску і дискомфорту. Ergon CORE 3D ® знижує цей тиск завдяки особливим і унікальним властивостям матеріалу ергономічної серцевини. Велосипедне сідло може адаптуватися до тазу при кожному натисканні педалі, що значно підвищує комфорт.
INNOVATIVE INFINERGY® – Велоспорт по хмарах. Інноваційний матеріал Infinergy® від BASF встановлює нові стандарти підвіски і демпфірування велосипеда. Еластичний сердечник сідла підтримує природні рухи таза при кожному натисканні педалі, амортизує удари від дороги і не навантажує нижню частину спини. Коли тиск скидається, Ergon Core, що складається з тисяч частинок піни, миттєво повертається до своєї первісної форми — навіть при постійному навантаженні. Провідні виробники бігових кросівок також з великим успіхом використовують цю піну E-TPU у всьому світі.
Переваги подвійної оболонки-Ergon CORE 3D® у порівнянні зі стандартним сідлом. Революційна конструкція сідла CORE 3D ® з подвійною оболонкою виводить комфорт на абсолютно новий рівень. У звичайному сідлі є тільки одна сідельна чаша. Ця єдина оболонка несе навантаження вершника і тому повинна бути дуже жорсткою. З іншого боку, ST Core Evo Men має дві оболонки. Велика частина ваги гонщика припадає на нижню більш жорстку оболонку. На верхній гнучкій оболонці лежить подушка і поверхня для сидіння. Між двома оболонками знаходиться плаваючий ергономічний сердечник з матеріалу Infinergy®, який ізолює дорожні поштовхи, гасить вібрації, підтримує рухи таза при обертанні педалей і помітно знижує навантаження на сідничні кістки.
Подвійна оболонка і внутрішній сердечник демпфера – Підтримка, яка слідує за ходом педалі. На зображенні St Core Evo Men нижче видно всю поверхню сідла-високопродуктивний еластомерний демпфер відокремлює дві оболонки сідла один від одного. Ця багатошарова конструкція з еластичним сердечником дозволяє сідлу більш ергономічно повторювати природні рухи педалей у всіх трьох напрямках. Нерівності поверхні катання і вібрації ефективно відфільтровуються завдяки Ergon CORE 3D ®.
Ортопедична піна – Зручна і міцна. Набивка SC Core виготовлена з комфортної ортопедичної піни, яку ми розробили для фітнес-велосипедів, електровелосипедів і туристичних велосипедів. Піна підтримуюча, м’яка, але не руйнується. На додаток до піни спеціальні гелеві вкладиші забезпечують ще більший комфорт під зоною відпочинку. З цим сідлом зовсім не обов’язково носити Велосипедні шорти. Сідло покрито міцною мікрофіброю для запобігання стирання і збереження довговічності сідла.
Зведення до мінімуму дискомфорту в сідлі. При їзді на велосипеді більша частина ваги вашого тіла припадає на невелику поверхню сідла. Якщо вага тіла розподіляється нерівномірно по кістковим структурам, непотрібне тиск розподіляється на чутливі ділянки м’яких тканин. Рельєфний канал допомагає, але не є єдиним важливим фактором загального комфорту сідла.
Для ергономічного розподілу тиску необхідно враховувати кореляцію між відстанню між сідничними кістками і кутом посадки. Ергономічне велосипедне сідло повинно мати достатню контактну поверхню, але при цьому дозволяти стегнах вільно рухатися. Крім того, їзда на велосипеді не статична. Прокручуючи педалі в гору, вершник інтуїтивно ковзає в напрямку носа сідла, щоб змістити центр ваги тіла вперед. Зворотне вірно при спуску.
Ergon враховує все це при розробці кожного сідла. Ми розробляємо спеціальні моделі сідел як для звичайних велосипедистів, так і для професіоналів. Наші сідла доступні різної ширини, призначені для динамічного сидіння, повністю позбавлені сходинок і завдяки своїй анатомічній формі забезпечують комфорт у всіх положеннях при їзді.
Тиск, що створюється при обертанні педалей, скидається вниз завдяки двом оболонок, тим самим розвантажуючи зону сидіння.
Спеціальні сідла для чоловіків і жінок. Що стосується точок дотику сідла і областей рельєфу, то чоловіки і жінки анатомічно сильно розрізняються. Будь-яке неправильне розподіл тиску в цій області часто призводить до відчуття оніміння і дискомфорту. Чоловіки відчувають це більше до задньої частини сідла, а жінки – до передньої частини сідла. Завдяки великим дослідженням і розробкам народилися два абсолютно різних дизайну. Два абсолютно різних дизайну поділяють спільну мету максимального комфорту.
Жіноче сідло з вираженим рельєфним каналом спереду, адаптованим до жіночої анатомії – Чоловіче сідло з рельєфним каналом, спеціально розробленим для чоловічої анатомії ззаду.
Сертифіковано для спини: сідло з трьома печатками схвалення. Біль у спині-хвороба номер один, яка може швидко зіпсувати задоволення від їзди на велосипеді. У процесі інтенсивного тестування, проведеного міждисциплінарною групою експертів, що складається з лікарів, ортопедів і фізіотерапевтів, сприятливий для спини ефект принципу сідла CORE 3D ® був підтверджений трьома критеріями якості: Знаком схвалення AGR «Aktion Gesunder Rücken». (Кампанія “Здорова спина«), знак IGR» Institut für Gesundheit und Ergonomie «(Інститут здоров’я та ергономіки) і знак якості»Formel Froböse”.
Правильний розмір. Форма і розмір сідла повинні відповідати ширині сідничної кістки вершника, щоб забезпечити максимальний комфорт і задоволення. Тазова кістка має унікальну V-подібну форму, а сідло повинно забезпечувати велику контактну поверхню з сідничними кістками, здатну задовольнити вимоги різних положень сидячи. Пропонуються сідла різної ширини, щоб Корисна поверхня сидіння відповідала унікальній ширині сідничної кістки вершника. Чим більше вперед і агресивно сидить їздець, тим далі сідничні кістки стикаються з сідлом.