Кількість
|
Вартість
|
||
|
Втулка передня DT Swiss 240 110/15 Centerlock 32отв.
Для гірського та гравійного велосипеда. Це топова модель з чудовим накатом та витривалістю. Корпус втулки виготовлений з алюмінію, має варіант кріплення ротора Centerlock.
Втулка передня DT Swiss 240 зібрана на промислові підшипники з нержавіючої сталі. Точність виготовлення підшипників та якість матеріалу визначає її якість роботи та термін служби. За рахунок продуманого дизайну проста в обслуговуванні. Якщо у Вас за кілька десятків тисяч кілометрів, виникне бажання обслужити втулку переднього колеса, у вас піде на це не більше 10 хвилин.
Система лабіринтів застосована для збільшення захисту від вологи та пилу. Надійно захищає від проникнення вологи та пилу усередину втулки.
Технологія Boost дозволяє отримати можливість встановлення ширшої велосипедної покришки. Змінити кут нахилу спиць і збільшити торсійну стійкість колеса. У втулок із стандартом Boost величина ширина втулки.
Характеристики:
- Призначення: MTB.
- Кріплення гальма: CenterLock.
- Втулка: передня.
- Підшипники: промислові.
- Діаметр осі: 15 мм.
- Ширина втулки: 110 (Boost) мм
- Матеріал: кований алюміній, сталь.
- Кількість отворів: 32.
- Спиці: вигнуті
- Вага: 119 г.
Технології:
- Просте обслуговування. Наші втулки відомі своєю технологією обслуговування без інструментів. Ми знайшли спосіб ще більше вдосконалити цю систему і спростити технічне обслуговування шляхом невеликий заміни торцевих заглушок. Нова форма торцевих кришок з вбудованою виїмкою значно спрощує розбирання і, отже, робить технічне обслуговування ще простіше.
- Заміна барабана спрощена за рахунок легкої розбирання. Концепція "без інструментів" дозволяє перейти на інший стандарт трансмісії за лічені секунди. Всі втулки DT Swiss Ratchet System можна переобладнати.
- Меншу вагу. Покращилася не тільки надійність. Злиття храповика і різьбового кільця зменшує кількість окремих частин системи, що дає важливу перевагу. Для правильної роботи попередньої системи з храповим механізмом було потрібно дві пружини, оскільки внутрішній храповий механізм не був прикріплений до корпусу втулки. Злиття храповика і різьбового кільця у втулці Ratchet EXP не тільки підвищує довговічність, але і зменшує загальну кількість компонентів за рахунок використання однієї пружини, що призводить до зниження ваги системи.
- BEARING TECHNOLOGY. Втулки DT Swiss створені для оптимальної роботи після встановлення на велосипед. Для цього при конструюванні втулки необхідно враховувати притискне зусилля, створюване віссю. Для того, щоб підшипник обертався, повинен бути певний люфт в діапазоні тисячних часток міліметра. Без цього зазору підшипник не може обертатися.
- Кут вільного ходу. Гаряче обговорювана тема на ринку прямо зараз - кут взаємодії! Що таке кут зачеплення, як цей кут впливає на ходові якості і справді завжди краще розхожа думка «чим більше, тим краще»? Кут зачеплення — це максимальний кут, на який корпус барабана може повернутися до тих пір, поки зуби системи муфти не увійдуть в зачеплення і не розженуть маточину. Цей кут розраховується шляхом ділення 360º на кількість точок зачеплення системи втулки. Замість мінімізації кута зачеплення необхідно максимізувати загальну продуктивність системи. Ми як і раніше вважаємо, що система з 36 точками зачеплення являє собою найкращу оптимізацію з точки зору надійності, ваги і точок зачеплення.