Послуга: встановлення та заміна бонок на велосипед у веломайстерні LetsBike

Для встановлення фляготримача, насоса, багажника та інших аксесуарів на раму велосипеда в залежності від моделі, розташовані спеціальні кріплення-заклепки з внутрішньою різьбою. Велосипедисти називають їх бонками, також зустрічається назва нітогайка. З технічного боку бонка на раму велосипеда – це заклепка, всередині якої нарізана різьба, яка вставляється в раму/вилку велосипеда та надійно пресується (розклепується) спеціальним інструментом – заклепочником.

Встановлення додаткових кріплень на велосипед у нашій веломайстерні у місті Київ здійснюється спеціальним інструментом з можливістю встановлення бонок розміром:

  • М3 – для кріплення різного виду заглушок сорочок трансмісії та гальмівної гідролінії.
  • М4 – зустрічається на дитячих велосипедах.
  • М5 – найпопулярніший тип бонок: від фляготримача до багажника.
  • М6 – використовуються для кріплення акумуляторів на раму велосипеда.
  • М8  встановлюються рідко. У нашій майстерні встановлювали/пересвердлювали старе кріплення з М5 на М8 для встановлення багажника для важких вантажів.

Вартість послуги – 250 грн (бонка входить у вартість)!

Гарантія на ремонт складає  12 місяців.

Коли необхідне встановлення бонок на велосипед:

Під багажник

Купуючи велосипед, користувач не завжди звертає увагу на кількість та місце розташування спеціальних отворів для кріплення різноманітних аксесуарів та комплектуючих на байк. Нерідко, захотівши встановити багажник під велосипедні сумки, райдер виявляє відсутність отворів на пір'ї для його встановлення. Вирішити цю неприємність ви завжди зможете, звернувшись до нашої веломайстерні в м. Київ, що розташована в Голосіївському районі, неподалік ВДНГ, де кваліфіковані майстри в короткі терміни зможуть встановити бонки під багажки. Додатково ми здійснюємо заміну бонок під багажник з М5 (найпопулярніші) на М6, М8 – останні здатні витримувати більше навантажень через більший розмір різьблення та самої заклепки.

Під фляготримач

Деякі моделі велосипедів у рамі мають лише одне місце для встановлення кріплення фляги з водою, чого цілком достатньо для рядового катальця. Але щойно заїзди починають ставати більш тривалими – однієї фляги мало, тут і виникає необхідність додатково встановити бонки під фляготримач.

На вилку

Вирішили вирушити в байк-пакінг тур своїм гравійником, але виявили, що на вилці із заводу стоїть одна бонка, а так хочеться повісити велосипедну сумку на вилку, без установки багажника? Не проблема, наш майстер врахує всі побажання та допоможе замінити (у разі поломки) або встановити бонку на вилку вашого велосипеда.

На раму

З цим типом ремонту до нас звертаються у трьох випадках: 1 – зірвано різьба, 2 – відклеїлась, розклепалась бонка і вільно дістається з місця кріплення, 3 – потрібні додаткові кріплення.

  1. Тут все просто і зрозуміло: перетягнули болт, злизалась різьба, проблема зустрічається часто, вирішується швидко.
  2. Трапляється, коли сильно закручувати болт кріплення: внутрішня різьба залишається (каже про хорошу якість матеріалу виробу), але сама заклепка починає прокручуватися або випадати - швидше за все погано встановлена або заводський дефект.
  3. Нерідко потрібно встановити бонки на верхню трубу рами, опустити фляготримач для вільного доступу до фляги при катанні з міжрамною сумкою, додаткові кріплення для бардачка з інструментом, установка додаткових бонок для кріплення акумулятора електровелосипедів.